Korak po korak: Kako definirati vrijednosti svog branda

kaboompics dried flowers and leaves still life backgrounds 21064

Kad gradiš prepoznatljiv brend, nije bitno samo što prodaješ – već i tko si kao brend.

Definiranje vrijednosti brenda ključno je za oblikovanje tvog jedinstvenog identiteta.

U ovom jednostavnom vodiču kroz 5 koraka, provest ću te kroz cijeli proces kako bi ti bilo jasno zašto je važno razumjeti svoje vrijednosti.

Imati jasne vrijednosti brenda je kao imati kompas za svoj biznis.

To nije samo zgodno imati – to je nužno iz više razloga:

IZDVAJA TE OD DRUGIH

Vrijednosti brenda su tvoj jedinstveni otisak prsta u svijetu biznisa.

One ti pomažu da se istakneš od ostalih.

Na primjer, ako je tvoja vrijednost “održivost”, to poručuje kupcima da si posvećen ekološki prihvatljivim praksama.

Ako tvoj brend cijeni inovacije, to znači da stalno tražiš svježe ideje i kreativna rješenja, bilo kroz proizvode, usluge ili poslovne procese.

Brendovi koji cijene kvalitetu opsjednuti su isporukom najboljeg – od proizvoda do usluga, uvijek stavljaju naglasak na vrhunske materijale, izvrsnost i dugotrajnost.

Ako brend cijeni inkluzivnost, posvećen je raznolikosti i jednakosti.

To se može vidjeti u marketinškim kampanjama koje prihvaćaju različite kulture, praksama zapošljavanja i proizvodima dizajniranim za široku publiku.

GRADI POVJERENJE

Vrijednosti brenda također ti pomažu izgraditi bolju vezu i povjerenje s tvojom publikom.

Vrijednosti brenda su obećanja koja daješ svojim kupcima. Kada ih ispuniš, gradiš povjerenje. Na primjer, ako je “transparentnost” jedna od tvojih vrijednosti, otvoreno dijeljenje informacija o proizvodima ili poslovnim praksama, poput sastojaka ili izvora, dodatno učvršćuje to povjerenje.

Znači, ako si poduzetnica, vlasnica brenda ili osnivačica male firme, evo nekoliko koraka koji će ti pomoći da definiraš svoje vrijednosti:

01: Razmisli o svrsi

Kreni s promišljanjem o osnovnom razlogu zašto tvoja tvrtka postoji. Što te potaknulo da je pokreneš? To je tvoja misija.  Ako, primjerice, vodiš brend održive mode, tvoja misija bi mogla biti smanjenje utjecaja modne industrije na okoliš.

02: Odredi vrijednosti

Razmisli o načelima koja su za tvoj brend važne. To su vrijednosti koje usmjeravaju tvoje odluke i postupke. Ako je transparentnost važna za tvoj brend, smatraj je vrijednošću.

03: Upoznaj svoju publiku

Razumij svoju ciljnu publiku i što im je važno.

Ako si tehnološka firma koja cilja na mlade profesionalce, inovacija i učinkovitost bi mogle biti vrijednosti koje rezoniraju s tvojom publikom.

04: Odaberi nekoliko ključnih riječi

Drži se jednostavnosti. Odaberi nekoliko vrijednosti koje stvarno hvataju bit tvog brenda.

Na primjer, ako su inovacija, održivost i usmjerenost na kupca važne za tvoj brend, te bi vrijednosti mogle biti tvoje odabrane.

05: Smisli jednostavan slogan

Stvori kratke i jasne izjave za svaku vrijednost. Ove izjave trebale bi objasniti što svaka vrijednost znači za tvoj brend. Ako je “usmjerenost na kupca” jedna od tvojih vrijednosti, tvoja izjava bi mogla biti jednostavna tipa: “Kupci su uvijek na prvom mjestu u svemu što radimo.”

Definiranje vrijednosti tvog brenda put je prema otkrivanju sebe i autentičnosti.

Slijedeći ovih 5 jednostavnih koraka, možeš otkriti bit svog brenda u nekoliko ključnih vrijednosti koje će usmjeravati tvoje poslovanje i povezivati se s tvojom publikom.

Zapamti, jednostavnost je najbitnija, a ove vrijednosti ne bi trebale biti samo riječi – one bi trebale biti srce tvog brenda.

maja

Sheraj kome bi bilo od pomoći 😉